LAND OF MANELE

Spuneam in deja celebra “Scrisoare catre cocalari” ca in 20 de ani vom deveni sclavi. Sclavii unor arhangheli ai diavolului. Sclavii unora care traiesc intru ban, “valoare” si “moartea dusmanilor”. Sclavii unora ce nu s-ar gandi de doua ori inainte de a face rau. Un rau cu “R” mare.

Adineauri am scris un scheci inspirat dintr-o stire pe care am vazut-o aseara la Observator. O familie de romi a dat un semnal. Ne-au aratat cum va arata lumea noastra. Ne-au trimis un advertisment. Ce-au facut? Au blocat circulatia pe un bulevard cu niste semne si au intins mesele in mijlocul strazii ca sa faca un parastas. Aveti impresia ca n-ati citit bine. Va jur ca nu exagerez. Deci AU BLOCAT UN BULEVARD CU NISTE SEMNE DE CIRCULATIE SI AU PUS MESE, SCAUNE, AU DAT DRUMUL LA MANELE SI AU PETRECUT UN PARASTAS!
A venit politia. Raspunsul lor: “Ce vreti ma? Lasa…Si-asa trece prea multe masini p-aici!” Apoi au luat la bataie echipa de filmare…

Dragii mei…Va repet pentru a mia zecea oara. Astia isi f_t nevestele prost, ca niste badarani. Dar sperma ajunge la ovul si FAC COPII! De 5 ori mai multi decat o familie de bun simt!!! Iar un copil crescut si educat in spiritul respectului si al bunului-simt nu va avea nicio sansa! VA DEVENI SCLAV!

Vom mai discuta despre asta. Si vom mai discuta, fara doar si poate, despre ce solutii exista. Desi presimt ca iar ma voi enerva citind comentarii de repros gen: “Extremistule! Violenta nu reprezinta o solutie! Prin campanii si investitii in educatie bla bla…”. Bine ma! Mari tu prost ca eu imi strang bani! De ce imi strang bani? Ca atunci cand dezastrul va fi iminent, sa-mi strang catrafusele si sa plec de-aici.
Ce?! Nu sunt patriot?! Dar de ce as fi? Vreunul din voi pune Romania mai presus de copii si familie? Sau poate politicienii?
Patriotismul e simplu. Nu arunci mizeria pe strada si gata, esti patriot! Platesti impozitele. Esti patriot. Dar e greu, nene, greu!

As vrea sa ma refer azi la muzica ce reprezinta aceasta cloaca de dictatori ai raului: manelele.
Va vine sa credeti sau nu, am sa insirui cateva argumente pro – manele. Astept insa cu interes parerea voastra.

ARGUMENTE PRO

- Ca ne place sau nu, maneaua este muzica. Respecta reguli. Nu oricine poate compune o manea, ceea ce dovedeste ca ai nevoie de un talent nativ in acest sens. Ca sa “compui” minimal, n-ai nevoie. Oricine o poate face. Si nu neaparat cu un calculator. Poti cu o lingura si o masa.

- N-am auzit manelist care sa se planga ca nu sunt conditii pentru live, ba ca e prea dimineata pentru a canta.

- Multi dintre ei pot face fata cu brio, daca nu chiar onorabil altor genuri. L-am auzit pe Adi Minune cantand muzica usoara excelent.

Acuma…argumentele contra sunt evidente. Plecand de la faptul ca toti ar trebui sa infunde puscaria si pana la analfabetismul si cretinismul evident.

Ce spui?

P.S Mi se pare mie sau rapperii americani, cu lanturile alea de neam prost, versurile cu “dusmani”, “gagici” si “bani”, clipurile pline de buci, nu sunt cumva la fel de manelisti ca manelistii noastri?

136 Comentarii

  1. Alexandra spune:

    P.S Mi se pare mie sau rapperii americani, cu lanturile alea de neam prost, versurile cu “dusmani”, “gagici” si “bani”, clipurile pline de buci, nu sunt cumva la fel de manelisti ca manelistii noastri?
    Ma bucur ca nu-s singura care are aceasta “banuiala”…Nici aia nu-s foarte dusi la scoala si urmarind emisiunile in care sunt prezentate casele lor nu vezi mare diferenta intre imensele lor vile si cele al manelistilor nostri.
    In plus, nu am vazut nici macar o carte in acele case.

  2. Axenie Ionut spune:

    Super tare melodia! Imi place cel mai mult partea cand zici “bai patriotule”. Si eu am aceeasi parere despre gangsta rap-ul american, “o manea ameriacana”, nu altceva!!!

  3. Sirbu Cezar spune:

    da :) ) .. cocalari americani !

  4. Ado spune:

    Mihai Bendeac, compune si tu muzica minimal daca e mai usor decat sa compui o manea..

    daca e reusita, fii sigur ca o sa te lansezi si pe plan muzical :) )

  5. BDK spune:

    In legatura cu ‘imnul’ e bestial :dance: . Ati putea chiar sa scoateti un album ;) Succes in continuare!

  6. Mao spune:

    :rofl: ce rad de cocalarii pro-geoana,adevarati manelisti!

  7. Ella spune:

    sincer….ok pe manelisti nu ii suport ! Insa este o diferenta intre rapperi si manelisti ! Nu are rost sa ii lovesti si pe ei pt ca aici ai intra over your head…sunt culturi/rase total diferite! Ce au vazut manelistii la ei au luat au plagiat si au distrus…da si ei canta despre rahaturi si rapperii din ziua de azi sunt mult pe langa ce reprezinta cu adevarat acest gen

  8. Denis spune:

    WWOOOOWWWWWWWWWWW
    !!! :yuhu: :yuhu: :yuhu: :yuhu: :yuhu: :hat: :dance: :dance: :dance: :hat: :hat: :hat: 8) 8) 8) 8) 8)

  9. Denis spune:

    FAINA MERITA SA FIE IMNU ROMANIEI !!!!!! JOS PALARIA :hat: !! DA TOTI SUNTEM ROMANI SI TRB SA PETRECEM !!!!!! TOTI LA UNLOC !!!! BUNA TRB BENDEAC!BRAVOOOOO!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

  10. dishku spune:

    mi-a placut foarte mult partea cu patriotismul.ai dreptate

  11. Ciolanus spune:

    Nu copilul va ajunge sclav, ci noi sau copiii nostri vor ajunge sclavi la el! Ce conteaza ca unii sunt mai prosti sau “mai primitivi”?

  12. Sillent spune:

    Nu cred ca vei citi ce scriu eu aici, dar merita sa incerc.O sa fac un scurt rezumat la ce am de zis:

    -sa incepem cu Slick Rick:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Slick_Rick
    http://thestartingfive.files.wordpress.com/2008/01/slickricktrunk.jpg

    Chiar ii placeau bijuteriile, dar nu le imprumuta de la altii pt videoclip (ex: Lil Wayne)

    Si nici nu canta despre dusmani:
    http://www.youtube.com/watch?v=eRC4ziQpb5I

    Sa continuam cu 2PAC:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tupac_Shakur

    http://www.youtube.com/watch?v=Qb4V4jfHOO8

    Aici canta despre dusmani, dar spre diferenta de manelisti el chiar ii avea, dovada ca i-au venit de hac in ’96.

    Dar tot 2PAC a facut si aceasta piesa:
    http://www.youtube.com/watch?v=Wl54ABY8VgY

    Dar si aceasta:
    http://www.youtube.com/watch?v=JNcloTmvTeA

    Deci intelegi tu Mihai care e treaba cu manele si hip-hop-ul?Unii aveau si traiau tot ce puneau pe foaie, ceilalti doar isi imaginau.”Fakeri”, cum le zicea Pac.Si cand voi vedea si eu o manea pe o tema sociala cum au piesele de mai sus?

    ps:sunt si “rapperi” care se incadreaza perfect in ceea ce zici tu, dar te rog nu generaliza.Un ex perfect e Lil Wayne:
    http://www.youtube.com/watch?v=53ifcEwAb_A

    Sau 50 Cent:
    http://www.youtube.com/watch?v=SRcnnId15BA

    Sper ca ai inteles ceva Mihai, un reply afirmativ pe mail m-ar bucura.Keep up the good job! (SE STIEEEEE! :rofl: )

  13. Alin spune:

    Nu o sa fac referire acum la intregul material. Vreau doar sa spun ca una din deosebirile dintre manelistii americani si cei de la noi, este aceea ca ei PLATESC TAXE, frate. Si nu as avea absolut nicio problema cu astia ai nostri daca ar face la fel… Palatele lor? Fuck! Sa si le faca dupa ce au platit darile la stat… Americanii au o vorba: “Nu poti sa scapi de moarte si de fisc”

  14. Mrs. Lovett spune:

    Sunt cu totul de acord, insa, la fel cum au mai zis si altii, nu facem decat sa vorbim. Vreau sa stiu, cati dintre cei care posteaza aici nu au absolut nici o manea pe calculator? Cati dintre ei si-au scos taraful si celelalte minuni de la tv? Cati dintre ei au interzis manelele in casa lor? In alte cuvinte, cati dintre ei chiar au pus in practica ceea ce sustin, incepand cu ei insisi, pentru ca primul si cel mai sigur lucru pe care il poti schimba esti tu. Si apoi, dupa ce te-ai “spovedit” de toata mizeria, poti sa incepi si cu cei din jurul tau. Si nu ma refer neaparat la a le interzice sa mai asculte manele, ca asta ar fii imposibil, dar ma refer la persoanele cu care alegi sa-ti petreci timpul. Si prin “manele”, nu ma refer doar la genul muzical si vestimentar, ma refer la atitudinea manelista, care se aplica nu doar la anumite rase, ci la toata lumea, fie ei albi, negri, maslinii sau mai stiu eu cum, pentru ca sa fiu sincera, am vazut mult mai multi cocalari romani decat rromi.

    Trebuie sa incepem o revolutie, pentru ca suntem multi si avem puterea de a o face. Si prin “revolutie”, ma refer chiar la o revolutie.

  15. pony spune:

    Problema asta se rezolva mult mai simplu.
    Desi amesteci doua lucruri diferite, tiganii si populatia “ascultatoare” de manele.
    Daca discutam de prima categorie, atunci amentintarea pe care o consideri tu a fi “multiplicarea” rapida a membrilor ei se rezolva pe principiul “declar razboi Americii si ma predau”, destul de simplu, adica: atunci cand o sa fie mai multi decat cei de la care sa poata fura, o sa moara de foame. Cei care nu vor muri de foame, vor muri sigur incercand sa puna mana la munca, pt ca nu au facut asta in viata lor.
    A 2-a categorie e neimportanta. N-am auzit de moartea prin intoxicare cu manele de la vecinu pana acu.

  16. ioji spune:

    acuma scuze ca iti zic …. dar daca tu acuma ti-ai dat seama atunci imi pare rau dar asta mi0am dat seama acum 2-3 anii … daca vrei sa vb despre asta te astept la idul lil_d_tare@yahoo.com asta dacate intereseaza opinia mea

  17. Leul de Oras spune:

    Un viitor romanesc posibili? India.

    Cat despre patriotism… e doar convingerea ca o tara e mai tare ca alta pentru ca tu te-ai nascut in ea. Seamana cu microbismul, iar istoria arata cat e de benefic pentru cei cu lipsa de fier in organism.

  18. ZapP spune:

    Baai Patriotule… :yuhu: :rofl: Bravo pentru melodie am esti tare astept partea 2 dupa alegeri:))

  19. glamo spune:

    Ar trebui sa existe si o scrisoare deschisa catre pitipoanca.Poate se trezeste la realitate,se uita in oglinga si makes a change:)

  20. Pandi spune:

    In legatura cu ce ziceai de rapperi …. exista mai multe stiluri de a face rap.. unii o fac despre viata , altii doar pentru rime , unii de amuzament , iar altii sa zica cati bani au . Fiecare asculta ce stil de rap vrea… dar nu asculta 50 cent si gata ai realizat ce naspa ii rapp-ul , pentru ca 50 cent nu o mai scos o melodie in care sa nu vobeasca despre cati bani are el din 2004 … dar asculta eminem, wu-tang si cu toate ca si ei poara lanturi de aur …. nu e cu nimic mai diferit decat jucatorii profesionisti de fotbal sa baschet ce la diferite evenimente poarta tricou cu echipa pentru care joace in scop publicitar , lumea vrea sa-i vada asa cum vor sa-i vada pe rapperi cu lanturi de aur la gat , pentru e parte din cultura hip hop

  21. Iepurele spune:

    Observ ca multi se intreaba care este solutia, in timp ce altii aleg “solutii” extreme (Antonescu, Zyklon B).

    Nu cred ca exista o solutie finala, insa o solutie relativ simpla si non-extremista e la indemana noastra.

    La nivel micro/personal, trebuie sa incepem prin a face copii (minim 2 copii/familie).
    La nivel macro/national, trebuie sa interzicem avorturile care nu sunt absolut necesare din punct de vedere medical sau moral (in caz de viol, incest etc.).

  22. theflo spune:

    si eu as pleca cu prima ocazit, cu familie cu tot…daca as avea resurse :)

  23. Deja traim in cocalaria (sau daca va place mai mult, shuk@romanya). Avem imnul manea, romani manelizati, copii care nu stie limba romana si h@rtisti care conduc tara (a fost mai de mult o emisiune la capatos cu romeo fantastik, nikita si altii cu cap care isi imaginau ce ar fi daca ar conduce rom@nya).
    Frumos… foarte frumos :) Mai lipsesc documentare pe discovery cu istoria manelelor (imi recomandau anumiti indivizi sa urmaresc nu stiu ce canal care difuza o astfel de emisiune educativa).

    PS. Am citit cateva comentarii si vad ca nimeni nu sare cu gura. Cred ca nu au reusit sa treaca de protectia impotriva spamului :rofl:

  24. Paranoic spune:

    P.S Mi se pare mie sau rapperii americani, cu lanturile alea de neam prost, versurile cu “dusmani”, “gagici” si “bani”, clipurile pline de buci, nu sunt cumva la fel de manelisti ca manelistii noastri?

    Putini vor sa recunoasca treaba asta

  25. mery spune:

    ai dreptate in legatura cu rapperii americani.
    ei sunt pentru americani cum sunt cocalarii pt noi.
    si revin la clipul cu imnul … esti genial.toooot mai genial :kiss:
    ai tu ceva…ceva numai al tau :kiss:

  26. Dya spune:

    Mai bine ne unim ca suntem multi, le facem un lagar subteran sau nu si ii trimitem pe toti acolo sa-si asculte manelele si sa-si creasca plozii in liniste. Stiu ca am o gandire de mini hitler dar asta e :D

  27. Sorin spune:

    Trebuie neaparat sa faceti si clip la melodia asta si sa-i dati drumu pe televizor. E prea tare sa ramana numa’ pe youtube. Ganditi-va serios si faceti-i clip. Apropo de unde pot face si eu rost de ea?

  28. Petra spune:

    Eu una i as arde pe rug ca pe porcii de craciun, unu cate unu, moarte tiganilor!:)))

  29. cerpin taxt spune:

    Intotdeauna exista solutii…in cazul acesta exista un plan brevetat de niste baieti prin anii 40…. Die Endlösung… :)

  30. dita spune:

    Sa stii ca ai dreptate,unele videoclipuri ale rapperilor au de toate exact ca cele ale manelistilor:femei ,masini,aur ,bacnote .Am avut revelatia asta uitandu-ma pe un canal de muzica,mi se parea ca toate astea grupate le mai vazusem undeva…

  31. Anti Gelu spune:

    Rapper american = manelist sualez? :tomato:
    I do not think so! Public Enemy manelisti?! Eminem?!?!

    Ha…poate astia, actualii, gen Ludicris sau cum ma-sa isi spune, sau ala de s-a urcat pe scena sa spuna cat de tare e Beyonce. Baetzasi cu lanturi si masini, cu fetite dand din buci prin videoclipuri.

    Cat despre cum vom ajunge sclavii prostimii, wake up, uita-te la multimea de p(r)ostaci (btw, copyright, trebuie sa inregistrez termenul la OSIM) de pe site-uri. Sau aia de voteaza in grup, cu autobuzul, pt un pumn de lei. Nu conteaza ca vom suferi restul de milioane, pe el atit il duce capul, atit face.
    Uita-te cum s-a umplut iarasi Parlamentul de lichele analfabete, desi cica s-a votat “nominal”.
    Si cel mai grav, ma enerveaza fatarnicia romanului. Toti urlam ca tara e corupta, ca totul e pe “interese”, dar sa ii vezi tu dupa vreo 1-2 luni de conditii “civilizate”, cu fisc de duritatea IRS-ului si politie de seriozitatea celei germane, etc. Sa ii vezi cum o sa inceapa sa le treaca de “democratie” si egalitate de drepturi cand micile lor smenuri au sa ii bage in bucluc si conflic cu legea.
    Etc, etc.

    La faza cu “prosti, da’ multi”, sunt de aceeasi parere cu Marilyn Manson: asa cum pt a conduce ai nevoie de permis (ceea presupune asimilarea de reguli si verificarea prin examen), asa si dreptul de a procreea, de a lasa urmasi, ar trebui sa fie conditionat de un examen de cultura generala, test IQ si psihologic.

  32. Laurentiu spune:

    ba…da de cand aveti voi ataaaata timp sa scrieti comment-uri asa lungi..egoistilor!!!
    Pragmatic fiind pe pozitii…plecati daca aveti unde si credeti ca va fi mai bine acolo…stati pe loc in cazul in care reusiti sa va faceti bine aici..
    De tara…ne doare pe toti in PULA (in aia fictiva, normal)…si pe aia care nu recunoasteti…patriotii lu peste…munciti baaa…faceti pe dracu in 4 numa sa va fie bine…
    “in BENDEAC i trust”

  33. negru_K_zapada spune:

    un cacat de melodie…….mai vino si tu cu ceva nou…distreaza lumea ca pentru asta esti!!!!!!!!!!nu incerca “sa ne duci p calea cea buna” ca nu e treaba ta!!!!!!!!!!!!

  34. furcu spune:

    daca o sa mai ninga mult pe blogu asta o sa ramai inzapezit, la ce servicii de dezapezire avem in tara :!:

  35. Micky spune:

    Asta se intampla intr-o tara in care 95% din populatie traieste ilegal in secolul asta!

  36. tinu spune:

    100% de acord cu tine despre manelism.
    si imnul e foarte misto, ca idee, chiar daca nu sunt fana puya. dar frate, chiar trebuia sa va miscati asa?

  37. otrava spune:

    maneaua este muzica dar chiar oricine poate compune o manea. textele sunt simple si cuvintele folodite sunt maximum 20. bani, masini, dusmani, iubire, aur, fete…. este adevarat ca multi dintre ei sunt ca voce peste andreea balan, antonescu, bambi, akcent, etc

  38. adela spune:

    felicitari pt premiu;fetele nu prea stiau melodia :-j numai conteaza

  39. vlad spune:

    nu e adevarata faza cu rapperi americani…poate doar cu unii…eu personal ascult foarte mult rap…de preferinta din state…dar si la noi au inceput sa se miste…si unul dintre aceesti rapperi este eminem…care nu are nici o legatura cu ”bling-bling’u” el chiar face rap frate si dupa mine el este cel mai mare rapper ever…si pt cne e interesat va scoate un nou album p 21 decembrie…se numeste relapse2 si cred ca va fi ceva foarte tare :dance:

  40. ioana spune:

    ai cantat live???

  41. cristi spune:

    Salut Mihai. Cu toate ca urmaresc de mult timp si emisiuniile tale si blogul tau, am vrut sa-ti arat o parter dintr-o parodie dupa “Scrisoarea a III-a” ( era foarte lunga si de asta am copiat o parte) care se referea la calsa politica de azi :) … nu stiu cat de veche este:

    (…) “Cămătarii plini de-osânză îşi trimit cu ranga solii
    Să recupereze grabnic de la vreun naiv, toţi polii
    Şi ascund, pe la chindie, părăluţele-n scufie,
    Căci aşa le este datul, singura filozofie,Banu-l fac lovind cu pumnul, însă n-au prea multă minte,
    În vocabularul zilnic zac timide cinci cuvinte,
    Prin senate, parlamente îşi găsesc prea lesne locul,
    Când politica e curvă ei sunt peştii ce-i fac jocul,
    Iar apoi stau la oglindă, îngâmfaţi, să se admire,
    Bat obrazul ca tovalul pretinzând că e subţire,
    Ciorditorii, pârnăiaşii, toţi au sânge de roman,
    Fi’ndcă au cerşit pe vremuri chiar în hală, la “Traian”,
    Au uitat că ani de-a rândul scotoceau doar prin gunoi,
    Astăzi ei sunt stâlpii ţării, iar gunoiu-l ducem noi!
    Bani întoarce cu lopata orice fel de stârpitură,
    Dacă ai tupeu cu carul te agiţi şi dai din gură,
    La alegeri toţi ca unul te votează, idioţii,
    De ciolan când vine vorba din neant sar patrioţii,
    Toate feţele de pernă, papagalii şi guşaţii
    Au ajuns să-şi facă zestre pe cocoaşa bietei naţii…

    Suntem noi fanii lui Guţă? Manelişti inculţi şi fameni
    Au inoculat prostia în dovleacul multor oameni,
    Indivizi cu stil de grotă, nesimţite creaturi,
    Scot doar kitsch-uri maneliste din mirositoare guri,
    Prăvălesc pe capul nostru doar ruşine şi ocară,
    De-aia tineri de valoare fug cu traista-n băţ din ţară.
    Ne-a ajuns câţi inşi bezmetici injectaţi cu drog în vene
    Din merţane opulente fac la stop semne obscene,
    Dacă ştii să pupi temeinic şi cu râvnă drept în dos,
    O s-ajungi, fără tăgadă, dintr-un cerşetor un boss!
    Dive strâmbe şi grăsane se dau bine cu pomadă
    Şi călcând ca raţa-n străchini ies în Jeep la promenadă,
    Le-nsoţeşte vreun ministru cu figură de copil
    Care etalează ţanţoş cât chibritul, un mobil,
    Au uitat aceste fee cu mişcări de curtezană
    Că dormeau iarna trecută în metrou pe la “Romană”…

    Iarăşi deşteptat din gânduri sorb nervos din berea rece
    Şi mă-ntreb când nebunia ce ne mistuie va trece,
    Când parlamentarii noştri cu promisiuni aruncă
    Urmăresc binele ţării ori o halcă roz de şuncă?
    Românaşul e un haplea, lesne e a-l înşela,
    Un cioban fugit din stână greu se poate cizela,
    De-aia stăpânesc acuma cioflingarii peste ţară
    Şi o jecmănesc cu sete, fie iarnă fie vară,
    La alegeri, asta-i soarta, ne-am făcut un obicei
    Să instaurăm la cârmă numai loaze şi mişei,
    Care zâmbitori, dar sadici, au o singură pornire:
    Să ne lase-n aia goală pân` să prindem noi de ştire!
    N-au de gând eroi să fie, să rămână-n veci prin cronici,
    De cei mulţi îi doare-n spate, îi sfidează cruzi, ironici,
    Chiar de vine don Becali şi-o să dea cu barda-n ei,
    Tot or să rămână-n urmă alte turme de mişei…
    Dacă-ţi faci o socoteală şi stai bine să aduni
    Tot mai bine-i în Canada că e joi sau că e luni!

  42. Cristina spune:

    Eu sunt socata :| . Au petrecut un parastas..
    Nici eu nu mai suport cocalarii. M-am saturat

  43. iceman spune:

    Fratilor e groasa. Astia se inmultesc si mai dau boala altora. Tigania se imprastie mai repede decat ciuma si ucide bunul simt mai repede decat Ebola. Ar trebui sa facem o campanie de vaccinare preventiva pentru a nu fi infectati. Am auzit ca niste americani prin 1880 in Pulasky, Tenessee, ar fi gasit medicamentul potrivit.

  44. alex spune:

    bai m-am saturat de tine omule :) )……crezi ca e usor sa cumpoi minimal…..sau asa prost esti ma omule ?!?!?…..calculator, butoane……SI UN TEHNICIAN DE SUNET CE FACE !??!?! acel MIXER ce ee ?!?!?!…..nu CUMVA UN CALCULATOR ?!?!?!……..hai ma, chiar asa prost esti ma omule……intr-o buna zi ne vom vedea fata in fata si iti voi arata muzica occidentala CA DE LA EI VINE…..TOTUL !!!……si vezi unde sunt ei cu mentalitatea si unde suntem noi….mare razboinic anti orice mai esti si tu, numa problema e ca mai faci si tu GAFE ENORME…..HAI ZI CA PORCARIA AIA A LU SORE – BEAUTIFUL LOVER A FOST FACUT CU TOBE SI NU PE CALCULATOR…..chiar vreau ca tu sa imi demonstrezi asta

  45. sabin spune:

    de acord cu pct tau de vedere
    daca nu putem face “razbel”,putem macar ignora tot ce inseamna “bronzat” si sa fim alaturi de cei care au probleme cu ei
    SS

  46. Andy spune:

    Nu cred ca rapperii americani sunt la fel ca manelistii. Manelistii nu au subiecte de vorbit si baga si ei chestii gen “sa moara dusmanii mei” sau “bani fara numar”. La rapperii americani e alta poveste…multi dintre ei chiar au trait greu (vezi 50 Cent care a fost inchis, a fost impuscat de 9 ori…adica a trecut prin toate astea).

  47. claudia spune:

    imi pare foarte rau ca nu ai mai ajuns la galati…:((

  48. Arch_Taistelu spune:

    hey, versurile sunt bune dar nu inteleg de ce lumea danseaza…. adica nu sunt versuri de dans, ce pana mea! mi se pare cocalarie asta, sincer.

  49. Arch_Taistelu spune:

    e bine ce faci Bendeacule.
    prin mass-media (tv/ziare/radio/net) ii faci pe cei care sunt usor de controlat sa creada ca de fapt manelele sunt naspa. prin tv, mai ales daca esti foarte cunoscut, poti sa ii faci pe manelistii actuali sa nu mai fie manelisti. la chestia asta (la masele de oameni) nu se aplica psihologia inversa.

    acuma…. stiu ca manelistii sunt naspa, dar sa stii si ca UNII “roacheri” sunt cocalari. sincer! sunt la fel de teribilisti. si sunt tot la fel – in grupuri. au aceeasi mentalitate daunatoare si sunt pusi pe combinatii si scheme.

  50. RS spune:

    In mod paradoxal, iti citesc tie postul si simultan il ascult pe Basescu mancand cacat. Astept cu nerabdare momentul in care o sa zica `dragi tovarasi`. Referitor la ce zici tu aici, e perfect vizibil cum compatriotii nostri ne-au bagat intr-o groapa si arunca zilnic cate o lopata de pamant peste noi. Imi place sa cred ca o sa iesim din ea, sa visezi e frumos…si e gratis :) In alta ordine de idei, esti `boss da boss` :) ) Sunt mandra ca esti roman.

  51. SPH Cluj spune:

    Rapperii americani cu “lanturi gagici bani, masini haine si dusmani” au acelasi gen de fani… Acelasi neam prost care scuipa coji de seminte in autobuz, care umbla cu rabla tunata, cu geamurile jos si muzica la maxim. Aceleasi versuri de indobitocire si pseudomesaj. Mie nu imi vin decat doua intrebari: 1. Cine dupa cine se ia? 2. Ce va urma, care e nivelul urmator?

  52. mae spune:

    si mai am o intrebare

    Daca asculti doar un gen de muzica cum poti sa critici o manea , un rock, un rap , o populara daca n-ai ascultat asa ceva ???

    cum, poti sa iti faci o parer despre o melodia daca nu ai ascultat-o.

    In muzica ca si in alte domenii nu poti sa generalizezi daca ascult 2 melodii din alt gen

    trebuie sa recunoastem ca si in genul popular, si in rock, si in hip hop, si in manele sunt ~80% din melodiile create sunt sunt proaste. doar cateva ajung sus, doar cateva sunt ascultate, doar cateva sint melodiile care sunt considerate bune.

    eu lucrez in domeniul proiectarii si aici pana ajungi sa faci o masina, sau o piesa finita sutn create zeci, sute paote mii de altele care esecuri, unele nu sunt decat pe hartie, altele sunt doar prototipuri, unele apar si au viata foarte scurta de fabricare,
    foarte putine dintre ele ajung sa fie utilizate, sa satisfaca dorintele clientului, si sa reziste mult timp.

  53. mae spune:

    Sa negi total un gen de muzica este o mare prostei.

    Daca tin eu bine minte la noi in tara mai acum multi ani manelele si rap-ul (hip hop-ul) erau mana in mana. cea mai buna dovada era formatia verdikt si melodia Vine politia. care era combinatia intre manea cu rap.

    din pacate oamenii nu stun in totdeauna ceea ce zic ca sunt. am vazut rock-eri inraiti care dansau pe boxe pe manele, am vazut rap-eri care la petreceri baga manea, am vazut manelsti care au in casa Cd-uri originale cu muzica de opera, si simfonica. si toate aceste persoane de care va zic sunt prieteni de ai mei.
    eu nu ma nimic inpotriva manelelor. de fapt nu am un stil anume care il ascult. eu ascult melodia nu genul de muzica. imi place si puff dady imi place elvis, si Iris, cand am nevoie de relaxare imi place faorte mult sa imi pun Balade pentru addeline, la o petrecere ( home made) accept si o manea. gica petrescu il am in masina, margineanum mafia, parazitii, si lsita continua.

    Eu consider ca o persoana care asculta doar un anumit gen de muzica si pe celelalte le reneaga sau chair daca zice ca face acest lucru e o persoana inchisa, o persoana care nu vrea sa jignesc pe nimeni dar, dar consider ca trebuie sa fim deschisi la toate genurile de muzica – fiecare gen are publicul ei, dar daca asculti o melodie sa zicem o manea asta nu inseaman ca trebuie sa fiu catalogat ca manelist.

    in general eu ascult muzica in functie de cum ma simt. am un drum lung de facut su sunt obosit voi asculta rock;n roll,, hip-hop romanesc, daca am un drum relaxat bag ceva sa ma inveselesc, muzica populara, oldies but goldies,

    la o petrecere merge muzica populara, merge o balada rock pt curason, merge un rap pt barbateii care sa se tina de … pantaloni, merge si o manea pt cei care au baut mai mult, merge si un house sa de inceput, etc ati inteles idea.

    cred ca fiecare gen de muzica trebuie sa isi aiba un loculet cat de mic in fiecare din noi. sa negi total un gen de muzica este o mare prostei, poti sa fi fanul pt un gen dar nu cred ca trebuie sa fi impotriva celorlalte genuri de muzica.

  54. Petrutza spune:

    Sunt de acord cu tine….nu ascult manele, nu imi plac dar pana la urma urmei ai dreptate si maneaua e muzica… Felicitari pentru imn…

    P.S. “romi” se scrie “cica” cu doi “r” :tang:

  55. diana spune:

    hei, ce ninge la tine aici…ne primesti sa ne dam cu saniuta?

  56. Ade spune:

    Intr-adevar sunt tot mai multi acesti manelisti-cocalari-lucruri-slabe…(atentie, nu toti sunt tigani)!
    Mai dureros este ca tot mai multi tineri romani adopta stilul asta, in general datorita lipsei de educatie, a nivelului de cultura mediocru sau pur si simplu pentru ca micul lor neuron surescitat le creaza iulzia ca sunt cool!
    Nicidecum fratilor sunteti cat se poate de dizgratiosi si enervanti pentru restul societatii care prefera bunul gust!
    Si eu as eradica toti tiganii, iar pentru romanii cocalari as introduce un program de culturalizare si educatie obligatorie, dureroasa chiar. De ce sa ne chinuie ei pe noi, cand am putea sa-i chinuim noi pe ei???:)) ;)

  57. bogdan spune:

    nu se plang ca nu sunt conditii pt. live deoarece se adreseaza unui public afon si analfabet fara pretentii. nu esti extremist, esti realist. e cam tarziu pentru educatie si egalitate. ar trebui o lege care sa limiteze nr. de copii la 2 (in conditiile in care locuinta este inadecvata-cunosc cazuri cu 7 copii care stau intr o casa i n padure, fara incalzire si beau apa de la izvor, nici unul dintre parinti nu are un venit stabil, familia nu le poate asigura minima educatie. de asemenea nu ar mai trebui acordate ajutoare sociale, decat in conditiile efectuarii de servicii in folosul comunitatii-maturat strada, adunat frunzele din parcuri etc.. nu in ultimul rand pe parcursul internarii in spital, alocatia copilului ar trebui sa mearga la spital (in cazul in care nici un părinte nu plateste asigurare medicala)-in acest fel nu ar mai fi cazuri cu 8 copii cel mai mare de 25 de ani si ala micu de 3 luni, facut pentru ca mamica si taticutzul nu mai au bani de tigari si bautura).

  58. dulcik spune:

    Foarte tare cred ca ar trebui sa te apuci de cantat :hat:

  59. lauradelyn spune:

    Mare dreptate ai Misule, nu mare mi.a fost mirarea calatorind cu metroul, in Stockholm, sa aud o sonerie de telefon ,,viata mea, inima mea,, nu ma pot abtine si intorc capul si ce vazui… un adevarat rapper cu lantul catelului la gat pune telefonul la ureche si incepe sa vorbeasca!!!
    P S Felicitari pentru imn!!! :rose:

  60. **Bubu** spune:

    Revin cu un comment,pt a-ti spune ca nu esti deloc extremist,inca esti prea bland,tinand cont de stadiul in care s-a ajuns in problema cu majoritatea tiganilor. Ei sunt cei care ne discrimineaza pe noi,facandu-ne de ras in toate tarile,amenintandu-ne,furand,dandu-ne in cap.

    Dimpotriva,noi suntem aia fraieri si moi,care le-au permis sa prinda un asa tupeu fantastic. Daca i-am fi discriminat la timpul potrivit,acuma nu ni s-ar mai fi urcat in cap si poate ca ar fi fost niste cetateni exemplari. Si inca nu ne invatam minte:inca punem botu’ la toate campaniile alea antidiscriminare(care discriminare oare??) in spatele carora sunt tot ei…cine altcineva??

    Din pacate,multi romani s-au tiganit,s-au manelizat,astfel incat au devenit la fel ca ei,pt ca asa suntem noi : nu avem personalitatea si taria noastra de caracter….ne dam dupa cum bate vantu’ …in functie de cine ne e frica mai rau.

    In completare,adaug 2 linkuri care povestesc despre cocalaria de pe litoral si despre cum isi pierd din farmecul de odinioara orase candva superbe,din cauza cocalarilor care ajung prin toate cotloanele:

    http://anabubu.blogspot.com/2009/10/unde-disparut-eforie-nordpartea-1.html

    http://anabubu.blogspot.com/2009/10/unde-disparut-eforie-nord-partea-2.html

  61. Flo spune:

    de unde crezi ca sau inspirat acesti falsi cocalari de-la noi din tara de la americani sau inspirat cu lanturi si masini luxoase.

  62. mArius spune:

    Oare despre manele discutam aici sau despre caracterul oamenilor ?
    Hai sa lasam manelele, ca astea sunt doar un simptom.

  63. Crysse spune:

    Eu recunosc, sunt rasista.Urasc tiganii din toata inima mea!!!As face orice sa-i extermin!

  64. alexandra spune:

    daca ai de gand sa pleci….alege bine tara, sa fie cat mai indepartata, Australia ar fi ideal…spun asta pt ca eu sunt in Spania…din pacate nu se inmultesc doar in Romania, ci si pe afara. E de-a dreptul fascinant sa treci pe la un metrou,renovat si cu trenuri noi si sa asculti cu ecou cum rasuna o manea fina pur romaneasca (ma rog e in romana) in departare…culmea e ca lumea asta civilizata de aici le da si bani…incredibil. Tot in metrou am vazut o tiganca odata care se plangea de mama focului, jumate in romana si jumate in spaniola ca ea are multi copii si guvernul din tara ei, Romania nu ii ofera niciun ajutor…doua batranele langa mine isi dadeau coate si spuneau….hai sa ii dam ca e din Romania, saraca :shout: . Spaniolii au si ei tiganii lor, care culmea seamana perfect cu ai nostri, dar nu vorbesc aceeasi limba ( cam ciudat), insa pe ai lor nu i-am vazut niciodata cersind sau furand…ai lor sunt mici comercianti….pana si tiganii lor au mai multa demnitate. :hat:
    cat despre PS -ul tau….am observat si eu asta, ai dreptate mai ales ca nu doar look-ul e asemanator ci si versurile melodiilor
    pupici si tine-o tot asa!!! :yuhu:

  65. adriana spune:

    Ma intreb daca in Romania o sa se mai schimbe ceva cu adevarat,vreodata.Am plecat de 6 ani si uneori mi se pare ca s-a mutat si Romania aici(ma refer la specimenele pe care le pomeneai).Asa ca daca simti nevoia sa-ti iei lumea in cap si sa pleci, vezi unde te duci pentru ca strazile Europei sunt pline de tigani si spun asta pentru ca de multe ori am fost nevoita sa traversez strada ca sa evit cate o”haita” galagioasa si necioplita.Ce jenant….Si apoi cat m-am straduit sa le explic celor de aici ca intre roman si rom….e o mare diferenta.Despre manele?Doamne…nici aici n-am scapat de ele.Unde sa mai fugim?

  66. Radu spune:


    gabitza:

    “P.S Mi se pare mie sau rapperii americani, cu lanturile alea de neam prost, versurile cu “dusmani”, “gagici” si “bani”, clipurile pline de buci, nu sunt cumva la fel de manelisti ca manelistii nostri?”
    exact la fel…difera linia melodica

    La americani mai sunt INCA rapperi care mai transmit si altceva decat manelele astea de prost gust ….de vazut Relapse

  67. haha spune:

    ceea ce ai vazut tu e nimic pe langa ce am vazut eu la observator acum :) ) alti “bronzati”, au facut acelasi lucru in germania, doar ca nu si-au pus mesele in strada ci au inchiriat un… palat =)) cred ca un hitler 2 ar fi perfect! se pare ca tiganii nostrii plecati la furat (si ce masini aveau!) au impresia ca peste tot e ca in romanica si li se permite, tare mi-ar placea sa-i aranjeze putin nemtii, ca aia nu prea se joaca :) )

  68. gene tomas spune:

    din nefericire, am ajuns intr-o situatie foarte delicata. nu-i putem omora (asa cum a facut Hitler) dar, nici nu putem sa traim asa in armonie, cum spun uni intelectuali ca e posibil.

    trebuie o revolutie… trebuie sa-i punem la respect si sa-si cunoasca locul in societate si sa realizeze ca nu sunt mai mult decat niste gunoie. sunt niste paraziti… si daca nu actionam, o sa ajungem sclavii lor. (vorba ta)

    trebuie sa tragem linie intre noi si ei.

    asta e parerea mea… asa sunt eu… mai rasists.

  69. Mariab spune:

    Bine ma mihai,sunt de acord cu tine dar, ce treaba au acesti “artisti” cu ciorile care put si etc.Eu personal cred ca acestia isi fac meseria cu maxim profesionalism,de curand a aparut o emisiune pe antena unde se incearca combinarea intre stiluri daca se va reusi asta si va iesi ceva placut publicului , atunci ce o sa mai spunem ca toti muzicienii sunt cocalari?

  70. adriana spune:

    sufletul meu e impartit in doua partii: pe o parte ma bucur ca am plecat din Romania :dance: :dance: :dance: , insa pe cealalta sufar pentru ca nu am familia langa mine. :cry: :cry: :cry: .si cu cat citesc mai mult stirile pe internet ma intristez mereu, pentru ca eu nu vreau sa cred ca in cativa anii de zile vom fi condusi de cocalari si tigani, nu,nu vreau sa cred ca asa va fi. P.S.1 mie una nu mi se pare ca esti extremist. P.S.2 despre manelisti iti pot spune ca doar cativa dintre ei chiar au voce si pot canta si altceva nu doar manele.

  71. silviu spune:

    mai mihai lasa frate sa cante cine se pricepe

  72. alex spune:

    Am atatea de spus,dar nu stiu cu ce se incep.Ba da,cu raspunsul la intrebare:sunt manelisti,insa au alt stil ,iar muzica lor nu e pe sistem turbo.A,si sunt mai ciocolatii.

    De plecat,nu numai ca o sa plec…Abia astept sa vina ziua in care nu o sa mai respir acelasi aer cu ei.Mi-e teama insa ca atunci cand ma voi duce la facultate,Anglia va fi impanzita de tigani.

    Legat de violenta,nu spun ca e singura solutie doar ca sa te pup in 3 litere.Stiu ca am ajuns intr-un stadiu in care nu mai putem face nimic pe cale amiabila.POATE doar copiii rromi,cei care nu au capatat obiceiurile binecunoscute,pana intr-un an-2 ar mai avea o sansa de educare…desi am o urma de indoiala.Exista o foarte mare posibilitate sa aiba microbul furtului,violului,crimei si smecheriei in sange.

    O sa inchei prin a spune ca desi urasc ce a ajuns Romania,o urma de mandrie ramane in sufletul meu,pt ceea ce a fost candva…Sunt mandra ca sunt romanca,dar nu ca traiesc in tarisoara asta.

    Consider ca Antonescu sau Hitler nu si-au ales poporul potrivit…Si prin asta am spus tot.

    Scuza coerenta care e egala cu 0 dupa 4 ore de somn.
    Te pup,te iubesc si te respect.Si tot astept o mica lamurire in ceea ce priveste spectacolul de la Galati…

  73. Andrei spune:

    Patriotism= o chestie folosita de cate un politician gras/ipocrit/mincinos pentru a-si asigura simpatia veteranilor.
    De ce as fi patriot? Romania reprezinta o tara cu o majoritate manelara si conducatori magari, cu niste buzunare ca si gaurile negre! CUM POT SCHIMBA EU ASTA??
    Si la intrebarea ta… cu siguranta ca da! Poti compara manelarii cu rapperii americani!Numai ca si aici exista asemanari si deosebiri. Tema melodiilor: bani, viata dura, femei.
    Doar ca negrii intr-adevar au o viata dura,sunt discrimati( aproape intemeiat), cauta sa-si impuna respectul prin atitudine si un corp lucrat la sala si nu prin ceafa lata si ragaieli de bere.

  74. danutz spune:

    N-am citit ce comenteaza lumea, sunt prea lungi comentariile. Eu spun doar atat; de ce vretzi voi sa stati toti in Ro? Pentru ce e nevoie sa stam toti inghesuiti acolo? Pt ce exista Belgia, Olanda, Franta? Pt ce exista America, Australia etc? Habar n avetzi cat loc este pe globul asta pamantesc! Habar n avetzi ce frumos este sa mergi in Ro doar in vacanta :mrgreen:

  75. CRINA spune:

    Superbe fetele! In spcial Tina…

  76. Andra spune:

    Buna Mihai,
    Probabil ca tot ceea ce era de spus, ai afirmat tu prin aceasta postare, dar si ceilalti prin comentariile lor referitoare la ce ai scris aici.
    Sunt intru totul de acord cu tine si realizez ca intr-un fel TREBUIE LUATA ATITUDINE!!!
    Problema ar fi insa ca putini sunt oamenii care sa fie capabili sa faca ceea ce spun.Multi declara ca vor sa schimbe cumva aspectele negative din tara in care traim, dar sunt buni demagogi si atat.Nimic mai mult.Pacat!
    Apropo,imi place ca la tine pe blog ninge si ca deja ne urezi “Sarbatori fericite!”…
    Te pup, te iubesc si te respect!!!

  77. varu spune:

    Vad ca in partea dreapata ai cateva bannere umanitare, nu stiu cat de mult ii ajuta.
    Ce zici sa pui reclame pe blog si tot ce incasezi sa le donezi lor?
    Ca cititor fidel al blogului nu ma deranjeaza cateva reclame.
    Ce parere ai?

  78. alex spune:


    alex:


    HahA:

    daca nu stiai,rappul american e considerat ca maneaua la noi

    mie mi se pare bun

    scuze voiam sa trimit altcuiva

  79. alex spune:


    HahA:

    daca nu stiai,rappul american e considerat ca maneaua la noi

    mie mi se pare bun :mrgreen:

  80. alex spune:

    fara vasectomie fara legare de trompe suicid

  81. alex spune:

    ce vasectomie ce legare de trompe mai bine suicid in masa :twisted: :mrgreen:

  82. pheideas spune:

    Eram prin ’88 undeva in munti. Cabanierul povestea cum in sat la ei, undeva sub poalele Fagarsilor, tiganii si-au luat-o in cap si intr-o seara au batut un roman la carciuma din sat. Asta a umplut paharul de furturi si talharii, adunate de ani de zile. Romanii s-au unit, au tabarat pe tigani si i-au snopit in bataie. Din clipa aceea, tiganul trecea pe ulita cu palaria in mana si zicea sarutmana boierule !

  83. anna spune:

    Despre cocalari ai mare dreptate. Am gasit de curand pa youtube, nu mai stiu la ce video, un comentariu, in care un cocalar, isi chema “pa fratii lui” sa faca din Romania tara lor, si sa o transforme in RRomania :|
    Si tare imi e teama ca asa se va intampla. De cand am citit “Scrisoare catre cocalari” imi storc creierii sa gasesc o solutie…o idee ceva..si nimic. E drept ca 2 capete gandesc mai bine decat 1, si 9 capete gandesc mai bine decat 2. Ar trebui sa ne punem toti neuronii la contributie si sa gasim ceva.
    E o situatie pe muchie de cutit.

    Cat despre muzica, in mare parte sunt de acord cu tine, insa nu stiu cat talent iti trebuie sa bagi niste cuvinte ca dusmani, bani, femei, masini, parale, dolari, [h]aur, si cateva greseli gramaticale.

    In fine..nu ma mai lungesc, vreau sa-ti mai spun inca o data felicitari pentru imn [apropo, asta i se potriveste lui Geoana, tot vrea el sa faca din Romania tara tuturor posibilitatilor, dar aici nu e paradis], si imi place ca la tine pe blog ninge :)

    Te pup, te iubesc si te respect! :hat:

  84. Antiprosti pe termen lung spune:

    FAPT DEMONSTRAT STIINTIFIC!!!!Mamaliga NU EXPLODEAZA!Nu are cum,fiind construita din cacat!Cat despre manelisti,s-o suga la totzi dujmanii care este si dupa aia sa moara impuscatzi!Crrrrrrr!P.S.Daca nu ne radem in cap(skinheads) cat de curand asa cum au facut nemtzii,intr-adevar in 20 de ani vom deveni sclavii tiganilor!

  85. Andi spune:

    Scoateti scriptul asta cu ninsoare ca e foarte enervant, in plus se mai blocheaza si browser-ul de la el…

  86. HahA spune:

    daca nu stiai,rappul american e considerat ca maneaua la noi :)

  87. vlq buzau spune:

    Am vazut si eu stirea cu oprirea circulatiei…Si mai mult ei au blocat strada cu semnele furate de la un santier invecinat…Fie ca ne place sau nu asta ne e tara…si din pacate noi ne-am cam facut-o cu mana noastra…cel putin unii dintre noi din cauza carora sufera toti :x …nu’i corect…da’ in ziua de azi ce mai e corect :nono: … Toate cele bune :hat: (daca mai e ceva bun :( )

  88. 14you spune:

    Purici in blana de catel!Manele au fost si pe vremea lui Anton Pann,el insusi a cantat ,dar,aveau altfel de parfum,asta ca te-ai referit la cei cativa care au mai scos capul pe o scena,adevarata,restul sunt borcane de ghiveci statut!Nu mai au ce transmite ca s-au saturat si ei si dusmanii lor de ele!In legatura cu ce vrea muschii mei aici este de discutat foarte putin ai o lege aplic-o, scurt!Unde guverneaza forta legea se clatina iar reprezentatul acesteia nu trebuia sa stea la comentarii ca uite panoul nu e panoul,e strada mea nu e a ta,e blocata nu e blocata,pirande si pirandei guitand, ba nuuu mai filma ca te sparg si alte alea,teatru care din pacate depaseste pana si grotescul si pe care l-am vazut de atatea ori de parca se joaca numai in reluare!Au auzit cumva de taxe si impozite inclusiv pe zdranganeala ?!Taiata chitanta si lipita pe frunte cu prenadez ca sa-l doara cand si-o da jos!Cioara porumbel nu se face!Tara mea cu ochi frumosi…..jo soy un hombre sincero,donde cresce …..ce sa fac m-a apucat cantatul,m-am molipsit de la tine! :hat: Nu mai e mult si respiram!

  89. Oanna spune:

    Am crescut cu tigani pe strada, mi-erau vecini dar pe cuvantul meu ca nu era cocalareala asta. Ce-i drept, aveau scandalurile lor, dar ei intre ei, in casa. Nu deranjau pe nimeni si aveau incredibil de mult bun simt. Nu stiu cand s-a produs ruptura asta, daca a fost vreuna sau pur si simplu cei printre care am crescut eu erau exceptia. Dar acum e cocalareala si tiganeala adusa la apogeu, deja sunt stapani ca pe tarlaua lor la nivel de ev mediu.

  90. lil spune:

    In acest caz, daca ei sunt prea multi, pe noi ce ne impiedica sa ne facem o famie, la timpul ei? Noi de ce ne pierdem timpul in intrebari de genul o fi/no fi, sa nu imi pierd libertatea, sa nu pierd banii(pe care oricum nu ii avem), pt o ea, pt copii, pt viata??? Sunt multi? Se inmultesc repede? Mda, pai ei nu calculeaza, lor nu le pasa! Poate doar sa li se faca neamul mare. Pe noi ne intereseaza: sa strangem bani, ca sa platim impozite, cine o sa fie maine presedinte, si cum ne va afecta, sa facem copii prea multi, pt ca nu vom avea cu ce o sa ii crestem (adica nu o sa le dam toate jocurilesi hainele de firma pe care le vor). Si uite asa asteptam sa face un singur copil pe la vreo 30-40 de ani, pe altarul unei averi si a unei libertati inexistente, de fapt. Intre timp, astia de care ne speriem atat, pana la 40 de ani sunt strabunici si familia lor, care pana ieri era de 10 copii + 2 arinti, se face de 100 de membrii. Ei, ce mai ziceti acum de liberatea voastra? Si de averea voastra, ce parere aveti, cand ei arunca cu valuta pe lautari?? Mai aveti bani, mai aveti libertate? Traiti din vise si idealuri? Ft bine. Pe astia nu o sa ii inabusim asa, ci facand ceea ce trebuie. Asta inseamna, din pacate pentru multi “idealisti” de aici, singuri probabil, si cu vise de inavutire si plecare din tara, sa isi faca o familie si eventual, cu cat mai multi copii. Cum o sa ii educati? Asa cum ati fost si voi educati. Exact la fel. Cum o sa ii hraniti? Ati uitat ca multi ati trait pe vremea ratiilor? Sau unii de pe aici nu aveti nici 20 de ani?!! Acum inchei aici.
    Cat despre manele… eu am crescut cu ele, vecinul meu le punea de pe vremea magnetofonului… e moldovean (tot respectul pt cine e moldovean si nu asculta manele sau muzica de orice fel la maxim!!!). Azi asculta .. hip hop si club mix-uri. Da, eu stiu ft bine ce a ascultat toata viata lui. Tot ca sa mara dusmanii! Naspa pt mine, nu?

  91. Mihai spune:

    Ai posta intr-un post mai vechi de-al tau ca ai emigra oricand in Australia.Eu tocmai mi-am depus actele.In tara asta ar trebui sa ramana doar patriotii si cei care inca mai au impresia ca pot s-o salveze…restu eu zic sa ne vedem de drumu nostru fiecare unde vede cu ochii.In tari unde munca ne e apreciata si unde putem trai normal alaturi de familiile noastre. :brear:

  92. CretuFlorin spune:

    Sunt student si cred ca asta e perioada in care iti faci planuri grandioase, si la o bere cu eul tau, iti promiti ca o sa schimbi societatea in care traiesti. Dar dupa studentie, tocmai promisiunea asta o sa te faca sa pleci undeva, cat mai departe de falsul patriotism romanesc. Eu sper sincer sa emigrez in Noua Zeelanda, de ce, habar nu am, dar din cate am vazut are una dintre cele mai variate forme de relief de pe Terra, si pe deasupra, umbla vorba ca ar fi si cea mai nepoluata tara. Una peste alta, patriot nu inseamna sa accepti o societate bolnava, chiar dimpotriva. Familia e fundamentul oricarui mediu social civilizat, si patriotismul meu o sa se manifeste asupra educatiei copiilor mei. Ei o sa stie cum s-a infaptuit Marea Unire ( ca tot a fost 1 Decembrie si mi-a fost rusine de atitudinea “poporului” fata de Ziua Nationala a Romaniei), o sa auda de Vasile Goldis, de Iuliu Maniu, de Ferdinand I. Si pe langa ei, o sa mai auda si de ostasii romani care si-au dat vietile pe toate fronturile Primului Razboi Mondial pentru infaptuirea unui ideal vechi inca de pe vremea dacilor. Suntem o tara de manelisti si “shaormaristi” , niste dezastre culturale. Titu Maiorescu probabil ca ar scrie “Teoria formelor fara fond reloaded”, si ar fi de miliarde de ori mai critic si mai scarbit. Deja m-am obisnuit cu ideea ca mai exista o mana de oameni care asculta trupe gen Queen, Pink Floyd, Led Zeppelin si multi altii cazuti intr-un derizoriu cretin, indus desigur de mediocritatea muzicala contemporana. Sper sa vina potopul, si oricat de greu ar fi, dupa ce va fi trecut, sa ne redescoperim identitatea. Mult succes in continuare, si mi-ar placea sa jucati intr-o piesa la Teatrul Radu Stanca din Sibiu…

  93. dragos spune:

    eu cred ca violenta ne-a ramas unica solutie!!!

  94. Miki spune:

    Nu poti compara rapperii aia americani cu manelarii nostri. Nu, Nu, nu! Aia se spala, aia castiga bani si platesc impozitele, aia invata sa respecte omul de langa el, aia sunt haituiti de politie, se confrunta cu probleme de rasism. Nu poti sa compari manelarii nostri ordinari cu rapperii. La noi sunt incurajati tiganii, daca fura sau dau omului in cap, politia nu se baga, nu platesc impozite, multi nu au acte de identitate, sunt analfabeti.
    Am ajuns de rasul lumii intregi din cauza lor! Si ce ai sa faci Mihai, o sa pleci in alta tara unde vei fi aratat cu degetul ca esti tigan roman…da, tigan roman furacios! Si vei fi umilit! Noua nu ne trebuie un presedinte ca Basescu, ne trebuie unul de 2 ori mai dur decat Tepes. :( Imi pare rau ca trebuie sa scriu altfel, dar asta e starea de spirit care mi-o invoca.

  95. mojicu spune:

    raspuns la ps
    am stat 6 luni in detroit acum 2 ani. misule ai intuit corect. situatie esta cam la fel. numai ca acolo sunt foarte bine delimitati au cartierele lor cluburile lor magazinele lor si nu se prea amesteca negri cu albi.
    un alb care se respecta nu ar asculta niciodata hip hop. hip hopul are mai mult succes la noi decat la ei. intradevar sunt si copii albi care asculta hip hop cam cum asculta copii de doctori si profesori pe la noi manele la telefonul mobil pe strada. copii americani umbla toti cu pantalonii in vine , ai sunt asa numitii albi negri si sunt dispretuiti chiar si de negri. in rest situatia e absolut indentica chiar si la nivel comportamental atitudine etc. despre solutii cam greu. eu i-as extermina pe toti dar ma tem ca e imposibil. sunt gata sa ma raliez oricare solutii pe care o gasesti si poate fi pusa in practica, vreo organizatie ceva dar fara misticism ca baietii de la noua dreapta care in esente se canalizeaza cel mai mult pe ura lor fata de tigani si homosexuali. poponarii trebuie lasati in pace chiar si cei ca naomi, tiganii trebuie batuti la sange.

  96. Bogdanel spune:

    referitor la ideea ca negrul este la fel cu manelistul, a scris un articol Cabral prin anul 2007 http://www.cabral.ro/din-viata/108/negrul-si-tiganul-la-fel-dar-unul-e-iubit-si-altul-hulit-dc
    fa un update :P

  97. cocalar.info spune:

    Fiecare natie cu manelistii ei: ai americanilor se impart intre eas-coast vs. north-coast, manelistii englezilor fac ravagii pe stadionul de fotbal, ai arabilor se impusca in numele religiei iar cei mioritici isi etaleaza zorzoanele la OTV si in Parlamentul European.
    Si apropo de muzica: Lady Gaga este totusi o pitipoanca plina de “succesuri” :P

  98. altcevaa spune:

    mie nu-mi place sa scriu mult… plm zi o solutie

  99. just a girl spune:

    Gresit, manelele nu sunt muzica :)
    Poate vrei sa spui muzica turceasca.. sarbeasca.. indiana.. si asa mai departe..
    Manele sunt COPIATE!!!
    Dupa muzica turceasca.. sarbeasca.. indiana.. etc (am auzit intamplator o “melodie” cu negativul identic unui slogan strain parca la gummy bear, sau ceva de genul, dar cu “versuri” specifice.. sunt valoros, bla, bla), sau daca nu, copiate intre ele.
    Nimic original nu exista in ele (nici macar versurile de prost-gust), iar ceva (ca nu stiu cum sa le spun) copiat nu reprezinta si nu va reprezenta niciodata un gen muzical.

  100. eeeeee spune:

    sincer, ma enerveaza extraordinar de tare comparatia Rapp – manele

  101. mihaela spune:

    1: Manelele nu sunt hip-hop pus pe muzica orientala. Rap-ul adevarat are versuri cu subinteles si idei ce nu ar putea fi scoase de toti cocalarii la un loc . 2: da, rap-ul american e tot un fel de manea( dar nu cel romanesc- nu vorbim de puya sau mai stiu eu cine- vorbim de baietii aia underground care fac o treaba excenlenta).
    3. Eu sunt din targoviste- jur ca dupa ora 23 mie imi e frica sa merg singura pe strada- de multe ori am vorbit singura la tel de frica sa nu se ia vreun tigan de mine.
    si ca sa nu ma intind :
    http://oanaizzy.blogspot.com/2009/11/extraterestrii-exista.html

  102. PffAnca spune:

    bravi misule :) ai cantat exceptional…si tare imi e ca o sa ajungem ca cei din filmul ala “Idiocracy” :nono:

  103. cris spune:

    postul asta a picat la fix. manele nu ascult pt ca nu-mi plac si majoritatea care le canta sunt analfabeti si plini de fite! cu romii e alta treaba, nu sunt rasista. nu ma deranjata existenta lor atat timp cat se comporta civilizat pe strada si au si ei macar minimul de scoala. restul , adica majoritatea ar tb gazati!
    acum 2-3 zile , pe la ora 14 in dreptul politiei din constanta am trecut pe langa un grup de vreo 5 tiganusi, i-am ocolit un pic pentru ca mergeau prea incet si au inceput sa urle dupa mine blondooo blondooo, evident ca nu i-am bagat in seama si pentru asta m-am trezit cu un sut in fund!!!!!
    am cam avea nevoie de un tepes sau de un hitler!!!

  104. Oana spune:

    Imi place cum gandesti(adik strangi bani ). Oricum aici in tara nu ai ce face,nu ajungi nicaieri, statul nu face nimic pt populatie doar pt ei. Se bat pt avere, cine are mai multi bani, terenuri, apartamente, panarame(k trebuie sa-si faca si de cap) e cel mai ‘bazat’. Toti fura,au furat si or sa mai fure. Nu o sa se schimbe nimic niciodata. SOLUTIA: PLECATI DACA AVETI OCAZIA, DACA NU FACETI IN ASA FEL INCAT SA PUTETI PLECA.

    Despre manele, manelisti…. Nu pot spune nici ca imi plac nici ca imi displac manelele. Adica nu ascult dar la o petrecere, un chef da st d acord dar sa nu fie live :evil:

  105. thorski spune:

    Asa cum spuneam, poti fi “dusman” sau “hater”…

  106. adriana spune:

    ma bucur ca voi ati castigat….super piesa ;)

  107. Upanishada spune:

    Mda… daca plecam toti de-aici, atunci chiar va deveni RROMANIA. Oricum sunt de acord cu tine… si eu ma gandesc sa plec de-aici… simt ca ma sufoc. :sad:

  108. alexx spune:

    Nota 1000 pentru melodie, as putea spune ca e mai buna decat originalul….felicitari.

  109. erick diddy spune:

    de ceva timp intru zilnic pe blogul tau,in legatura cu parastasul care a blocat bulevardu…….este cam exagerat……..au blocat trotuaru si in jur de 1,5 metri de la trotuar,in rest ai dreptate cu tot,imi imaginaz ca esti super ocupat dar poate itzi faci timp sa vi si in germania.respect.

  110. Andreea spune:

    Mihai, am vazut si eu reportajul acela la stiri, pe mine nu ma mai mira nimic. Eu astept sa termin facultatea si masteru’ (poate) si sa ma car de aici. Nu cred ca vor disparea vreodata aceste “personaje”.

    Sunt total de acord cu tine!

  111. Razvan spune:

    Exista un film din ’91 pe care l-au vazut foarte multi si anume “Boyz n the Hood”. E o faza cu unu care e dealer de droguri in cartier si evident e foarte respectat. Na prietenu’ nostru se duce intr-un club si cand intra toata lumea incepe sa-l salute si sa se dea din fata lui la care DJ-ul vazandul spune “sa-i uram bun venit lui X, cel mai puternic si respectat om al cartierului, pentru el vine piesa Y” la care el scoate un teanc de bani si incepe sa arunce cu ei :D . Asta era in 90 la americani. in 2010 la noi e “se face speciala pentru barosanu care e invidiat si respectat de toti dusmanii”. Exact acelasi lucru dar in alta limba

  112. Marius spune:

    Ai vazut idiocracy? … asta ne asteapta! Buna ideea cu stransul baniilor, pe langa un fond de pensii trebuie sa ne facem si un fond de bailout ;) ).

  113. Dorel spune:

    Astept postul asta de cateva zile si sunt dezamagit. Chiar nici un cuvant despre mizeriile de imnuri manelistice PDL ??

  114. Sorin spune:

    Mihai, ştiu că tu eşti mai sensibil la cazuri disperate, aşa că apelez la tine pentru a promova o campanie umanitară, bineînţeles dacă şi tu consideri potrivit. Detaliile sunt aici: http://pasgri.blogspot.com (blogul ei) sau aici: http://ideish.blogspot.com/2009/12/fa-o-fapta-buna-de-sarbatori.html (pe blogul meu). Mulţumesc pentru răbdare şi înţelegere!

  115. Alina Pavel spune:

    Salut Mihai,
    Cred ca esti pe aproape caci a aparut articolul tau numai ce. Iti mai scriu odata ceea ce ti-am mai scris cu alta ocazie. Acest mesaj l-am mai trimis si lui Chirila, Badea, Cabral. Nici un raspuns. Parerea mea, este cea care urmeaza. Mi-ar placea s-o discutam si nu numai poate.
    Ce e de facut?
    STRIGATI TARE VOI! Voi, cei care va si auziti, nu noi, cei pe care ne acopera tacerea. Din pacate dintre voi sunt foarte putini cei care au creier si nu numai ochelari intelectuali sau plete blonde sau negre si, mai grav, din cei care au ceva in cap, nu sunt prea multi cei carora le pasa. Iar noi, cei care putem striga din tot sufletul nostru, o putem face caci tot nu vrea sa ne auda nimeni. Dintre noi, din pacate multi au ales sa plece fara sa se uite in urma, sa planga dupa prietenii pe care i-au lasat acasa si sa fie cumplit de singuri acolo. Iar cei care am ramas, ne inchidem in noi, incercam sa ne inconjuram de cei buni ai nostri, sa mergem cu masina si nu pe jos (de bicicleta ce sa mai zic!) si cu geamul masinii inchis ca sa nu auzi comentarii murdare. Mai rau e atunci cand nu ai bani de masina, si auzi soapte libidinoase pe strada sau simti in tramvai maini care se lipesc de tine si chiar daca ai tipa tot curva ti se zice.
    STRIGATI TARE VOI!
    E groaznic sa te gandesti ce sa-ti inveti copilul? Sa fie marlan si negru la suflet ca sa nu fie macelarit de puii de cocalari? Sau sa fie bun si drept, sa nu raspunda cu violenta, sa fie politicos, sa respecte munca si arta si frumosul si sa ti-l batjocoreasca toti cretinii pentru ca l-ai crescut asa? Nu arata ca ai citit ceva la viata ta ca vor rade de tine, nu arata ca nu asculti manele ca esti retardat in ochii lor si asa mai departe. In ce fel de lume traim ca sa fim nevoiti sa gandim la asa decizii?
    STRIGATI TARE VOI!
    Dar nu ca Badea care striga tare dar nu se implica “pentru ca nu are nici un rost”. ARE ROST – caci si voi veti avea copii si nu-i puteti tine in globuri de sticla!
    “Nu mergem sa votam caci nu avem pe cine!” FACETI VOI CA SA AVEM PE CINE! Implicati-va mai mult decat scris pe bloguri, si tu Mihai, si tu Mircea, si tu Tudor, si tu Cabral si altii ca voi. Inchdeti frica in voi, nu lasati nepasarea sa va inchida gura!

    Eu sunt o persoana simpla, cu serviciul meu, cu familia mea, dar parca imi pasa si ma doare ca nu sunt ca voi sa pot face si eu mai mult. Poate ca spui ca sunt naiva si visatoare si ca as face exact ce faceti si voi. NU VREAU SA CRED ASTA! NU VREAU! Am tot incercat sa iau legatura cu mai multe “persoane publice” nu pentru reclama sau alte ganduri ascunse, ci numai pentru discutii si poate pentru a va arata si o alta parte a celor printre care traiti. Dar nu a fost posibil. Toti sunteti prea ocupati! Refuzati sau e mai simplu sa ignorati. Si asta doare! Mai vad mesaje ca cele pe care le scrii si tu si, imi pare rau sa o zic, am o urma de indoiala in suflet – chiar sunt gandurile voastre sincere? Atunci… de ce nu faceti nimic? STRIGATI TARE VOI! IMPLICATI-VA! Sunteti persoane publice – pe voi va pot reduce la tacere mai greu sau deloc decat pe noi!

    Cat despre oameni care au nevoie de cei din jurul lor, cum e RAZVAN – luati exemplu! – cati dintre noi am avea curajul lui si al familiei lui? Unii lupta mult mai greu pentru viata lor, iar noi, ne pierdem in framantari meschine. M-a impresionat adanc ceea ce a scris Oana Pellea ca i-a spus odata mama ei: “cand iti va fi foarte greu (ca n-ai bani sau nu ti-a iesit ceva), vino acasa si leaga-ti o mana la spate si incearca pentru o seara sa faci totul cu o singura mana; vei vedea atunci ce bine e ca esti sanatoasa si celelalte griji ti se vor parea mult mai neinsemnate”. Si cu asta am zis totul!

    Alina

  116. cornel spune:

    Cocalari din lumea n treaga,va ordon sa va faceti vasectomie! Cocalarese,va ordon legare de trompe, pe vecie!

  117. **Bubu** spune:

    O sa incerc sa nu ma leg prea mult de faza cu blocarea circulatiei si pusul meselor in mijlocul strazii,deoarece s-ar putea sa fac urat,sa incep sa-i injur pe cocalari,pe politisti,pe politicieni si in final sa ajung sa spun ceva de dulce despre Romania.Sa fiu o persoana patrioata chiar nu ma mai intereseaza si nici nu mi se mai pare o lauda.Sunt destul de patrioata pt ca am taria sa raman in continuare in cloaca asta,unde suntem batjocoriti in toate felurile,unde ni se fura non stop din buzunar(si la propriu si la figurat),unde oamenii cu bun simt sunt numiti fraieri,unde politistii nu fac nimic sa te apere,dar primesc spaga sau le e frica de cei care isi pun mesele in mijlocul strazii si blocheaza circulatia etc etc etc . Mai mult patriotism de atat s-ar numi deja naivitate,prostie.
    Cat despre ce solutii exista…ne-am mai dat cu parerea pe aici,dar nu am vazut sa se demareze ceva concret…niste campanii,un plan de “bataie”,orice…un punct de la care sa se poata porni…
    Ai dreptate cu rapperii americani….cel putin,despre o mare parte din ei.Si eu i-am vazut intotdeauna ca pe replica fidela a cocalarilor de la noi.Genul ala de oameni care mereu au fost marginalizati din cauza comportamentului lor,care au murit toata viata de foame si care,intr-un fel sau altul au reusit sa faca bani ; asa ca acum nu stiu cum sa arate mai mult cat aur au,cati bani au,ce case au,cate masini au,ce mananca,cu ce femei si-o trag etc
    Din fericire,multi au evoluat,s-au schimbat,populatii in care se mai afla un numar concentrat de negri care par ca au aterizat direct de pe liane fiind,cu precadere,prin comunitati gen Bronx(loc din care sunt originari cei mai multi rapperi de culoare…culmea).Din pacate,cocalarii nostri nu au fost niciodata discriminati(discriminare inseamna alte legi,special facute pt ei,acces restrictionat in anumite localuri etc ,nu “discriminarea” despre care se tot plang ei si care nu a existat niciodata la noi ),motiv pt care ei nu au avut cum sa se civilizeze in timp,cum sa evolueze spre umanitate.Pt ca daca ar fi fost discriminati,acum am fi avut o tara mult mai civilizata,si nu s-ar gasi specimene care sa considere ca li se cuvine totul,blocand circulatia pe un drum public.
    Eu ii admir pe negri acum(in afara acelor rapperi frustrati despre care spuneai,desi ador muzica lor pt ca suna bine….nu neaparat versurile) pt ca si-au invatat lectia. Gata,ca m-am enervat,tac :) ))

  118. Paul spune:

    ai dreptate ! ne vor invada si cucerii cat de curand daca nu facem ceva ! si singurul lucru pe care putem sa il facem este sa ripostam cu aceeasi violenta ! daca nu plecam toti din tara asta si ii lasam sa se bata intre ei pana nu mai ramane decat 1 singur – ” cocalaru suprem ”

    Melodia super faina, versuri alese foarte bine si vreau sa spun ca faci playback mai bine decat multe cantarete si multi cantareti de prin showbussines-ul romanesc:)
    Spor la filmari si te asteptam cu o noua emisiune In Puii Mei !

  119. Cezar spune:

    Nu ti se pare, rapperii aia americani chiar sunt niste manelisti care canta in engleza.

  120. scorpia spune:

    Salutare Mishule ! Vroiam doar sa-ti spun ca sunt de acord cu tine in ceea ce priveste manelismul din tara noastra ! Ai mare dreptate cand spui ca, daca nu luam atitudine, in cativa ani o sa ajungem sclavii tuturor croncanitoarelor de pe meleagurile noaste si nu, nu mi se pare ca esti extremist, esti doar REALIST !
    In rest iti urez o zi cat mai putin zbuciumata si apropo…Imi place chestia asta cu zapada pe care ai pus-o aici. :kiss:

  121. Mamarutza spune:

    Definitia manelelor: versuri hip-hop puse pe muzica lautareasca. Parerea mea :hat:

  122. edi spune:

    Ce sa spun: “Un milion de ciori, o singura solutie: Antonescu!”
    Da, versurile si clipurile cu rapperi negri americani au acelasi prost gust ca si manelele. De altfel, de acolo sunt inspirate toate clipurile cu manele de la noi: lanturi si cruci cat mai mari, isi impusca dusmanii (care or fii aia?), fel de fel de masini scumpe si tunate (cu prost gust), sa faca bani dar sa nu munceasca si bineinteles femeile gramada pe “artisti”.
    Problema este ca ciorile astea sunt foarte unite. Dai intr-unul si apar imediat zece.
    Solutia cred ca ar fii ca statul roman sa fac rezervatii de tigani: in genul rezervatiilor de indieni din USA. Sa iasa din ele afara doar cei care dovedesc ca stiu sa se comporte civilizat (bineinteles pe baza de permis de trecere si, daca comite o infractiune, inapoi in rezervatie si interzicerea anumitor drepturi).
    Daca nu se iau masuri, se vor inmulti mai mult ca noi, vor stapani Romania si vor incepe sa fure si sa praduiasca din statele din jur.In momentul acela, UE ne va transforma tara intr-o mare rezervatie (cum a mai fost) adica va introduce vizele, va securiza din nou frontierele etc.
    Deci ce facem? Construim rezervatiile? Sau asteptam sa ne transforme altii (din nou) intr-o rezervatie?

    P.S. Eu unul sunt rezident in IT, sunt pregatit in caz ca RO se va transforma in rezervatie. Sper sa nu fiu nevoit sa-mi parasesc definitiv tara.

  123. gabitza spune:

    “P.S Mi se pare mie sau rapperii americani, cu lanturile alea de neam prost, versurile cu “dusmani”, “gagici” si “bani”, clipurile pline de buci, nu sunt cumva la fel de manelisti ca manelistii nostri?”

    exact la fel…difera linia melodica

  124. Sorin spune:

    OK, întru totul de acord cu tine, dar ce este de făcut să prevenim această transformare? Eu unul m-am săturat să tot stau şi să privesc. Vreau să mă implic în ceva, alături de cineva capabil să înceapă şi să ducă această luptă cu “cretinismul evident”! Ce facem?

  125. catalin I. spune:

    CEI MAI MARI COCALARI SE AFLA LA PUTERE, prin urmare pana nu scapam de specimenele care ne “conduc” nu se va schimba nimic in bine. Si cu siguranta nu vom scapa deoarece cel putin jumate din populatia tarii se incadreaza in aceasta categorie de paraziti. Nu trebuie decat sa te uiti in stanga si in dreapta sa ii identifici, si nu ma refer doar la cei de culoare cafenie ci si la romanasii nostri care au preluat acest comportament ca pe o manea.

  126. nicoleta spune:

    Buna ..sunt intru totul deacord cu tine…din pacate nu stiu ce putem sa facem :?: …fara a fi criticati ca suntem rasisti
    In tara asta nu se poate rezolva o problema respectand legile bunei cresteri, trebuie sa fi ori “pup, pup in fund” :oops: , ori trebuie sa folosesti violenta, sa faci scandal sa fi auzit….
    M-am saturat si eu de atata incultura…de acolo ne vin toate, de atata proasta crestere….intradevar prostia si incultura este pretutindeni….doar ca noi ii lasam sa se imulteasca ca sa putem avea procentul ce-l mai mare..
    te pup, te iubesc, te respect!

  127. Dia spune:

    Nu ma mira… ce sa te mai mire in tara asta! Faca-se voia lui Dumnezeu!
    Bine ca ocupa un bulevard intreg si nu le poate face nimeni nimic pentru ca apoi vor urla ong-urile ca sunt defavorizati…
    Insa am o speta: noi ne construim un sediu de birouri pe o strada inchisa la un capat din cauza unor lucrari… zilele urmatoare avem nevoie de spatiu deoarece “vin structura metalica si macaraua” si am depus acum o luna si jumatate cerere de aviz de organizare de santier pe TROTUARUL DIN DREPTUL CURTII, sa putem aseza acolo, legal, pentru 3 zile maxim, marfa si utilajul… Raspunsul functionarului care ne-a luat dosarul in brate a fost “pentru ca nu vreau eu”… “pai… stiti, nu e circulata momentan…” “nu, domnule! nu vreau!” Legal, animalul de functionar nu este obligat sa dea aviz…
    Astfel ca trebuie sa bagam macaraua prin mijlocul structurii cumva, dracu stie cum, pentru ca un…si un… are idei!
    Dar despre faptul ca, pentru fundatie, a stat gramada de pietris 3 ore pe trotuar in fata portii si ne-a tras o amenda intre 3.000 si 5.000ron Politia Comunitara ce mai spuneti!?
    Iar cei egali noua organizeaza parastase si nunti pe bulevarde si nu mai patesc nimic, vad…
    Daca ai bun simt in Romania, esti luat drept prost! Educatia si manierele sunt deja desuete, nesimtirea si indolenta sunt la loc de cinste! Poti ajunge si presedinte daca le detii!
    Eu propun sa constituim de pe acum un ong pentru apararea drepturilor romanilor in propria tara… in puii mei!

    Dia :hat:

  128. ckubs spune:

    Daca o luama sa si asta e muzica http://www.youtube.com/watch?v=YuQkU1cW4_Q
    si inca nu e facuta de niste hominizi care se imbraca in sclipici sa supuna alti hominizi.

  129. joalex spune:

    Demential clipul. Am si eu o intrebare: ce scria pe tricoul tau? :D

  130. aaaa, si in ceea ce priveste rapperii, nu. acolo e alta treaba. e o componenta a unei culturi underground foarte bogate. ca sa nu mai punem la socoteala radacinile fenomenal de roditoare care au creat blues, gospel, soul, rock’n'roll: Africa. Totusi, ai putina dreptate, unii rapperi mainstream au pervertit putin genul.da’ putini…

  131. arhangheli ai diavolului :lol: :lol: :lol: :lol:
    tu ce-ai vrea? rezervatii ca pentru indienii din america? :lol: :lol: :lol: ceea ce se intampla e un proces foarte natural, de-a lungul istoriei slava domnului ca structurile de populatie n-au ramas constante. prospera cei mai puternici sau cei mai iresponsabili sau aia cu mai multa samanta in coaie. asta e, n-a zis nimeni ca e drept. ba dimpotriva. nimeni nu se poate opune.

    P.S. totusi, ce se mai aude cu concursul? :lol: :lol:

  132. Bashir spune:

    asta nu intelege lumea… chiar sunt unii care au voce.. nu au conservatoru dar au acel ceva…gen guta salam adrian chiar au voce… pana si mihai traistariu a recunoscut ca acesti manelisti au unele din cele mai bune voci din romania… toata lumea se lua de Paula Seling ca a cantat cu ei..foarte bine… a fost invitata la Happy Hour si faceau misto de ea… a pus trupa lu Maruta din studio sa cate o partitura habar nu aveau aia…dar manelistii au stiut sa cante… in manele celor 3 nu sunt dezacorduri si alte chestii..pur si simplu unii se regasesc in ele…asa ca … :brear:

  133. Roman spune:

    Salut,

    Misule, eu am o sulutie. Crezi ca e ok sa ne intoarcem ca si practici undeva pe la 1940? Cautam niste depozite … facem cheta de Zyklon B… punem la intrare afise cu ADI, GUTA, SALAM etc. Totul e sa gasim o solutie pentru a le scoate hoiturile, mirosul nu o sa dea de banuit ca oricum asa put ei in mod natural. Poate vb cu Oana sa ingropam 2 pe loc sau mai multi ca sa reeditam bataile pe locurile de la facultati din ’80-’90. Plus ca o sa fie si foarte benefic pentru ei… o sa se bucure ca le mor dusmanii … si nu o sa avem o problema decat cu ultimii 5 dintre ei.

  134. gogu spune:

    pai mihai mai bine o tai de acu’.
    Eu as pleca de acu. Ca daca pe toti ii doare in pula de tara, mie de ce mi-ar pasa?

    Numai bine!



Adaugă un comentariu

 

Anunţă-mă despre viitoarele comentarii

 

 

Copyright © 2008-2012 Mihai Bendeac.Ro Toate drepturile rezervate. Administrat si intretinut de: Oversize