E trist… + Update

8 Feb

Update – Cineva imi scrie: “Mai bine taci cand vine vorba de religie. Sincer acum, ai o perceptie total gresita despre ea, perceptie ce pleaca de la o singura cauza, nu ai citit Biblia (asta chiar tu ai recunoscut-o intr-o emisiune). Iar exemplul dat cu recrutarea e de-a dreptul hilar. N-are sens! Sper sa nu mi-o iei in nume de rau si sa scrii posturi mai frumoase, legate de altceva decat religie, caci imi place blogul tau.” Prietene… Tie si altora va transmit atat: Veniti cu argumente! Eu am facut-o! Mi-a mai scris cineva ca a primit educatie religioasa in familie si niciun argument nu o poate clatina. Si eu am primit. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa traiesc ca un habotnic fara sa gandesc. Crede si nu cerceta e o mare minciuna! Eu cercetez! Si cu cat cercetez mai mult cu atat ajung sa il iubesc pe Dumnezeu mai mult dar in acelasi timp sa ma departez (a se citi “scarbesc”) de religie si biserica.

O sa spuneti ca am facut o mica obsesie cu religia. Nu e adevarat. Insa m-au enervat anumite comentarii scrise de niste habotnici care inteleg di Divinitate a asculta orbeste niste barbosi care ne invata, de multe ori, niste aberatii. Cum ar fi urmatoarea:

Elementul central al ortodoxiei (dar si al catolicismului) il reprezinta “Cele 10 porunci”. Printre ele…”Sa nu ucizi”. Aceasta lege o regasim, formulata in diferite moduri in cam toate, daca nu chiar toate, religiile.

Pana aici sunt de acord cu mine si habotnicii, nu?

Citez din Codul Penal : “Art.353 SUSTRAGEREA DE LA RECRUTARE – Pe timp de pace se pedepseste cu inchisoarea de la o luna la 3 luni. Sustragerea de la recrutare in timp de razboi se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani.”

Asadar, daca eu ma sustrag de la recrutare fiindca sunt pacifist si nu doresc sa ucid, infund puscaria.

Pe de alta parte, intre armata si biserica exista relatii foarte stranse. Preotii binecuvanteaza de zor tunuri, tancuri, mitraliere.

Asadar…religia nu respecta cele 10 porunci? Sau e religia prea ocupata cu a nu inmormanta prunci nebotezati, a infiera pe cei nascuti gay sau a pretinde bani, bani si iar bani?

In alta ordine de idei, in Brazilia e un mare scandal. Judecatorii sunt asteptati sa decida in legatura cu alegerea unei fete de 8 ani ca regina a carnavalului de la Rio. Eu am descoperit pe net un filmulet in care o fetita de 9 ani este acoperita cu bani pentru un dans lasciv la o petrecere din Romanica.

Acuma, intre noi fie vorba, daca familia presedintelui se inrudeste cu Bercea Mondialu, mi-e teama ca in 15 ani o sa ajunga sa ne ia copiii din casa ca sa se distreze cu ei…

VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT!

PS – Nu stiu de unde s-a inteles ca am un antrenor personal. Am spus ca ma ajuta cineva,un prieten, caruia ii multumesc. Am o febra musculara de ma c..c pe mine, dar nu ma las. Saptamana asta mi-am propus sa merg de 3 ori!

PPS – Iertati acest post mai pesimist. Revin cu ceva vesel…

VN:F [1.9.1_1087]
Rating: 7.4/10 (7 votes cast)
E trist... + Update, 7.4 out of 10 based on 7 ratings

84 Comentarii pentru “E trist… + Update”

  1. Mascool 08. Feb, 2010 at 6:18 AM #

    Mai multe crime si razboaie au avut loc de-a lungul istoriei din cauza religiei decat din orice alta cauza. Asa ca, nu ti se pare putina ipocrizie ?
    pe http://www.mascoolin.wordpress.com am scris si eu despre adevarat poveste a lui Adam si Eva . Take a look :)

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  2. Judy 08. Feb, 2010 at 6:20 AM #

    Nu postul tau e trist, ci realitatea descrisa in el… :sad:

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  3. Oana 08. Feb, 2010 at 9:17 AM #

    Mey Mishule pe mine ma ia criza de nervi cu religia asta….este o contradictie totala….astia nici nu mai stiu ce sa scormoneasca ca sa ne spele creierul….asa e bine asa nu e bine….pt ei e bine si firesc pe noi ne bate D-zeu…da-o-n sange de treaba…
    In fine….ar trebui sa fie un subiect incheiat asta cu religia…k oricum tot nu ajungi la niciun rezultat.
    Mai bine mi-ai zice ce se aude de vinul ala fiert cand il bem? Hai te pup si ai grija de tine…. :hat:

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  4. somerio 08. Feb, 2010 at 9:55 AM #

    ma vad nevoit sa te contrazic intr-o chestie… si nimeni nu ma va face sa-mi schimb parerea… poponarii nu se nasc poponari ;)

    90 % dintre ei au avut si relatii sexuale cu femei… statistic.

    90% dintre barbatii normali n-au avut relatii si cu barbati… crede-ma

    In rest… de acord cu tine…

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  5. Stefan 08. Feb, 2010 at 10:30 AM #

    Sunt perfect de acord cu tine.Si..iti multumesc pentru primul post in legatura cu religia, pentru ca datorita acestuia, comentand cu o amica pe marginea sa…am ajuns sa ne cunoastem foarte bine:-”:))))) Iar in legatura cu antrenorul…nu cumva o fi…Badea:-”:>?

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  6. siouxsie 08. Feb, 2010 at 10:32 AM #

    E trist, dar e pe bune! sunt intru totul de acord! :hat: :rose: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  7. Mihai 08. Feb, 2010 at 10:39 AM #

    http://www.ted.com/talks/richard_dawkins_on_militant_atheism.html

    Uite niste argumente pro ateizmului aduse de Richard Dawkins

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  8. Diana 08. Feb, 2010 at 10:50 AM #

    Nu stiu de ce iti bati capu’ incercand sa aduci argumente contra religiei..cei care sunt pro intotdeauna vor aduce ca argument suprem, atunci cand nu pot explica ceva, ca Dumnezeu nu te lasa sa stii tot, ca tu trebuie sa fii supus si sa nu indraznesti tu, un nimic, sa te indoiesti de oamenii si de invataturile lui Dumnezeu..am incercat si eu sa port o discutie in contradictoriu cu anumite persoane extrem de credinciase(cel putin asa se pretind) si nu duce la nimic…si oricat de valide ti se par tie argumetarile si ideeile tale pe ei nu-i vor convinge. Aceste persoane sunt mult prea comode, le este teama de ceva ce le-ar putea clatina credinta pentru ca fara ea se vor gasi in necunoscut, fara nimic sigur, nu-si vor mai putea plange de mila si vor trebui sa actioneze conform propriilor convingeri, vor fi nevoiti sa fie propriul Dumnezeu(fara a se dori o blasfemie, bineinteles), vor trebui sa fie responsabili. Este mult mai usor sa ai un tabel bine definit de valori si credinte fara a te obosite sa le gasesti pe ale tale, sa accepti o teorie fara a cauta, poate fara rezultat, adevarul. Pentru ca adevarul trebuie sa fie unica credinta..

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  9. florynleahu 08. Feb, 2010 at 10:55 AM #

    :) hehe, damn right. gasesti asemenea argumente droaie. eu nu cred in dumnezeu, sub nicio forma, materiala sau spirituala, sau de orice fel. e calea omului primitiv de a explica existenta lucrurilor. o cale pe care omul “modern” o urmeaza orbeste pentru ca e un frustrat care nu isi gaseste locul in univers si nu are puterea sa isi faureasca un scop in viata, de aceea se consoleaza cu faptul ca dumnezeu “i-a destinat” si lui un scop, altfel nu se nastea. desigur ca institutionalizarea religiei (bineinteles, in scopul manipularii maselor – doar de aceea cei multi nu reusesc niciodata sa izbandeasca: pentru ca sunt multi, dar prosti) a contribuit decisiv la aceasta conservare care atinge de multe ori fanatismul, a notorietatii religiei. argumente si dovezi sunt peste tot daca stai putin sa intelegi omul primitiv si sa studiezi istoria zeilor precrestini, dar cine sa aiba timp sa le caute? si cine sa aiba ratiunea sa la accepte? lasa, ca e mai bine sa ne calce in picioare aia mai “destepti” care ne “conduc” destinele. noi sa fim “buni”, ca rasplata va fi dupa fapta pe “lumea ailalta”. Doamne, ajuta!… :quote:

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  10. negru_K_zapada 08. Feb, 2010 at 11:35 AM #

    tzara de pedofili…..asta ii caracterizeaza p toti….

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  11. cristina 08. Feb, 2010 at 11:54 AM #

    Buna
    In legatura cu preotii si credinta eu pot sa spun doar ca eu una sunt credincioasa in sufletul meu fara a epata acest fapt prin actiuni habotnice.
    In legatura cu preotii am o parere destul de rea pentru ca:
    - am avut un vecin amarat care a fost ingropat fara slujba pentru ca familia nu a avut banii pe care preotul ii cerea
    - pentru ca eram micuta si a venit tata popa cu boboteaza si dupa ce mi-a stropit toti peretii nu iesea din casa si astepta banii de la bunica mea f batrana care se scotocea in fata lor pentru cativa marunti
    - pentru ca am vazut la tv un caz unde un preot a facut imprumuturi la mai multe banci, avandu-i ca giranti platitori pe niste localnici, evident preotul a fugit cu banii si amaratii care traiau in case de chirpici trebuiau sa achite imprumutul pentru ca au semnat, au avut incredere in omul domnului
    - pentru ca la bisericile din centru (zona buna) un botez sau o nunta costa 300-500 de euro… de ce???
    - pentru ca se investeste in biserici impunatoare in vreme ce orfanii si batranii traiesc in conditii jalnice
    - pentru ca pleaca in “pelerinaje” pe banii oamenilor si se distreaza la chermeze
    In rest numai de bine…

    PS: Cand se mai pune in scena “Doctori femei si alte intamplari”?

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  12. luca 08. Feb, 2010 at 12:00 PM #

    Asta cu sustragerea de la recrutare e o tampenie colosala. Cum naiba sa faci puscarie pentru ca nu vrei sa ucizi?

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  13. Jademan 08. Feb, 2010 at 12:05 PM #

    Încearcă o dată la 4 zile! Şi nu uita să halezi multă carne, că de soia, sau fasole, sau concentrate proteice nu cred că ai tu chef!… :D

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  14. Vlad Andrei 08. Feb, 2010 at 12:09 PM #

    Biserica e vinovată de cele mai mari războaie din istorie. Nu stiu de ce te stresezi atât cu biserca şi cu toate tâmpeniile astea. Crede în ce crezi tu şi cum crezi tu şi ignoră afacerea numită biserică.

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  15. marius 08. Feb, 2010 at 12:11 PM #

    elementul central al ortodoxiei, catolicismului etc – crestinilor in general- e LEGEA IUBIRII:
    SA-L IUBESTI PE DOMNUL DUMNEZEUL TAU SI PE APROAPELE TAU. nu cele 10 porunci. alea sunt din vechiul testament si se adresau poporului lui israel. stim ca moise le-a primit de la Domnul pe muntele Sinai.
    acuma ce spui tu de preoti … credinta nu ti-o dau ei. au cuvintele dar poate faptele lor nu demonstreaza ce spun.
    relatiile intre biserica si orice institutie a statului sunt foarte stranse, nunumai cu armata. asta nu inseamna ca daca binecuvanteaza aia tunu’ gata toata lumea merge la razboi.
    pe de alta parte …pervertirea lumii – asa cum o arati si tu in exemplul din Brazilia si cel al copilei care danseaza ….nu are nici o legatura cu religia. asta e directia in care ne civilizam iar Bisericile se …adapteaza mai greu si fac fata din ce in ce mai greu noilor “problme”
    dar de ce trebuie sa filtram credinta asa? tu spui ca nu crezi, ca nu crezi in biserica ca e doar o constrangere si totusi daca ai posibilitatea ajuti? pe oricine care are nevoie: cazuri sociale, oameni simpli care te asalteaza , etc. o sa spui ca nu din cauza credintei tale ci din omenie. vrei sa-ti spun parerea mea?e unul si acelasi lucru!
    m

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  16. costinn 08. Feb, 2010 at 12:38 PM #

    Cei care se duc in fiecare zi de duminica la biserica si chiar cred cu tarie (peste 20 de grade) ;) in ceea ce fac , macar au o scuza. Insa majoritatea nici nu stiu sa aprinda o lumanare si dau lectii de religie si moralitate. Acestia sunt penibili si periculosi.

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  17. Leo 08. Feb, 2010 at 1:06 PM #

    perfect de acord cu tine in privintza religiei.sa fim serioshi,nu e vorba despre nici o divinitate in ce indruga miorlaitorii mistici cu barbi sau fara.iar in ceea ce priveshte “sfintzirea” tehnicii militare,sa recunoashtem ca e vorba de nishte ritualuri primitive,de invocare a zeilor razboiului ;)

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  18. raluca 08. Feb, 2010 at 1:10 PM #

    Spuneau cei de la Vama….”Dumnezeu nu apare la televizor”.Oare am nevoie de un om sa ii transmita lui Dumnezeu ce dorinte, vise sau regrete am?Oare e in regula sa urlam in gura mare si sa ne batem cu pumnii in piept ca mergem la biserica?Exista un film care pe mine m-a marcat…….se numeste “Stigmata”.Acolo, intelegi PREA clar ca Dumnezeu nu locuieste intr-o biserica, sau dupa cuvintele unui ipocrit!

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  19. Laura 08. Feb, 2010 at 1:17 PM #

    Trist, foarte trist, dar adevarat…
    Si eu am o problema cu religia si cu preotii, am o 1000 de argumente impotriva lor, sunt de acceasi parere cu tine, relatia mea cu D-zeu nu are nevoie de intermediari…

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  20. al 08. Feb, 2010 at 1:30 PM #

    mda…cu religia e cam greu!!de ce nu pui aceste intrebari unui popa mai rasarit? cu siguranta vei gasi raspunsurile cuvenite.pe langa cele 10 porunci mai e si “sa dam cezarului ce e al cezarului!!”, adica sa respectam legile statului!FELICITARI PENTRU RADU GABRIEL!!

    VA:F [1.9.1_1087]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Scrie un comentariu